Register
Hello There, Guest!


Search Results
Post Author Forum Replies Views Posted [asc]
    Thread: GIF CENTER
Post: RE: GIF CENTER

(05-17-2016, 07:48 PM)Craw Wrote: [Image: http://i.makeagif.com/media/5-17-2016/u3RyRh.gif] lol what is this
Craw Fun 115 57,382 01-08-2021, 04:23 PM
    Thread: EVELUTION OF THE CRAW SKIN!
Post: EVELUTION OF THE CRAW SKIN!

"It's been a while" is a understatement. I have not visited this community in a long time, visiting back gave me deja vu, with that said heres the evelution of the craw skin. It's funny, my avatar b...
Craw Skins 4 2,595 01-08-2021, 03:54 PM
    Thread: OLD AGF COLORIZED
Post: RE: OLD AGF COLORIZED

this hit different (04-01-2020, 07:33 PM)QueenHeather Wrote: Looked back in our discord DMs and found a screenshot of when I spilled coffee on my keyboard lmao. Unfortunately I can’t post it here f...
Craw Announcements 15 6,943 07-17-2020, 02:33 PM
    Thread: Instant BAN for teamers in FFA and EXPERIMENTAL
Post: RE: Instant BAN for teamers in FFA and EXPERIMENTA...

Teamers are not that big of a problem tbh. Just played a casual game of agma and did what i usualy do, it is possible to be nr1 with teamers in the lobby. [Image: https://i.imgur.com/Fm3ZZCF.png?1]
Craw General Discussion 15 8,172 08-14-2018, 05:17 PM
    Thread: I'll make you a skin.
Post: RE: I'll make you a skin.

I call this, Apetite. [Image: https://i.imgur.com/Gn3j7Ss.png]
Craw Skins 15 7,287 08-08-2018, 03:11 PM
    Thread: I'll make you a skin.
Post: RE: I'll make you a skin.

(08-08-2018, 01:04 AM)Owl Wrote: (08-07-2018, 12:04 PM)Craw Wrote: (08-06-2018, 09:36 PM)Owl Wrote: Sounds more like a villain True lol, im not good with names. Btw, tell me what you think abo...
Craw Skins 15 7,287 08-08-2018, 11:25 AM
    Thread: I'll make you a skin.
Post: RE: I'll make you a skin.

(08-06-2018, 09:36 PM)Owl Wrote: Sounds more like a villain True lol, im not good with names. Btw, tell me what you think about this skin.  [Image: https://i.imgur.com/Ec8gcpE.png] the eyes will ...
Craw Skins 15 7,287 08-07-2018, 12:04 PM
    Thread: I'll make you a skin.
Post: RE: I'll make you a skin.

(08-06-2018, 04:52 PM)Owl Wrote: (08-05-2018, 09:19 PM)Craw Wrote: [Image: https://i.imgur.com/A3S4aNV.png]                                           Something like this, idk hhh Interesting he...
Craw Skins 15 7,287 08-06-2018, 06:32 PM
    Thread: I'll make you a skin.
Post: RE: I'll make you a skin.

(08-06-2018, 05:25 AM)Squirrel Wrote: (08-05-2018, 09:19 PM)Craw Wrote: [Image: https://i.imgur.com/A3S4aNV.png]                                           Something like this, idk hhh He looks ...
Craw Skins 15 7,287 08-06-2018, 09:00 AM
    Thread: I'll make you a skin.
Post: RE: I'll make you a skin.

[Image: https://i.imgur.com/A3S4aNV.png]                                           Something like this, idk hhh
Craw Skins 15 7,287 08-05-2018, 09:19 PM
    Thread: I'll make you a skin.
Post: RE: I'll make you a skin.

(08-05-2018, 07:40 PM)Owl Wrote: Hey, my kids love to play Agma! Could you possibly make a superhero skin? On it!
Craw Skins 15 7,287 08-05-2018, 07:47 PM
    Thread: I'll make you a skin.
Post: I'll make you a skin.

Hey, i would like to start off by saying that i won't put your skin in the game, ill just make a skin that you could do whatever with. Tell me what you want your skin to be (be creative :D), and i'll...
Craw Skins 15 7,287 08-05-2018, 03:08 PM
    Thread: Fails!
Post: RE: Fails!

failure....
Craw General Discussion 6 3,537 07-22-2018, 03:05 PM
    Thread: xxxtentacion
Post: RE: xxxtentacion

(04-04-2017, 08:09 PM)✨101✨ Wrote: You're late to the meme XD Btw you should watch this youtuber named Lenarr Young he is funny asf [Video: https://www.youtube.com/watch?v=wm86Y80Olyk] ik he funny...
Craw General Discussion 3 4,177 04-05-2017, 04:01 PM
    Thread: xxxtentacion
Post: xxxtentacion

[Image: http://i.imgur.com/6wYnGcr.png]I love xxxtentacion, best rapper put there. go on yt and listen to xxxtentacion: snow i dont want to do this anymore look at me i love it when they run dead insi...
Craw General Discussion 3 4,177 04-04-2017, 07:57 PM
    Thread: I'm okej at this
Post: RE: I'm okej at this

(03-20-2017, 09:25 PM)Robin Wrote: Welcome dood, that skin is looking great! Thanks man!
Craw Announcements 6 4,292 03-23-2017, 12:12 AM
    Thread: I'm okej at this
Post: RE: I'm okej at this

(03-20-2017, 04:18 PM)✨101✨ Wrote: fite me crawzies isi win
Craw Announcements 6 4,292 03-20-2017, 04:34 PM
    Thread: I'm okej at this
Post: I'm okej at this

announcment i'm the best [Image: http://i.imgur.com/bqCP5dM.png]
Craw Announcements 6 4,292 03-20-2017, 04:11 PM
    Thread: Last Post Wins
Post: RE: Last Post Wins

(03-20-2017, 01:54 PM)Robin Wrote: (03-20-2017, 06:36 AM)Craw Wrote: i won right Hi craw How you doing? I'm good, thanks for asking! hbu? :3
Craw Fun 1,992 642,960 03-20-2017, 04:07 PM
    Thread: Last Post Wins
Post: RE: Last Post Wins

i won right
Craw Fun 1,992 642,960 03-20-2017, 06:36 AM